فراماسور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 481
نویسنده : امیرحسین ابراهيمي

 

افشاگري قرآن كريم در مورد فرزندان يعقوب

  ...وَلَقَدْ جَاءكُمْ يُوسُفُ مِن قَبْلُ بِالْبَيِّنَاتِ فَمَا زِلْتُمْ فِي شَكٍّ مِّمَّا جَاءكُم بِهِ حَتَّى إِذَا هَلَكَ قُلْتُمْ لَن يَبْعَثَ اللَّهُ مِن بَعْدِهِ رَسُولًا كَذَلِكَ يُضِلُّ اللَّهُ مَنْ هُوَ مُسْرِفٌ مُّرْتَابٌ

    ...و به يقين، يوسف پيش از اين، دلايل آشكار براى شما آورد، و از آنچه براى شما آورد همواره در ترديد بوديد تا وقتى كه از دنيا رفت، گفتيد: «خدا بعد از او هرگز فرستاده‏اى را برنخواهد انگيخت.» اين گونه، خدا هر كه را  كه افراط گر شكّاك است، بى راه مى‏گذارد. (سوره : غافر آیه : 34 (

صحبت اول:تا شناختی نباشد مبارزه ای ممکن نخواهد بود و حقیقتی آشکار نخواهد شد

تاريخچه فراماسونری

ماسون یا فراماسون در لغت به معنی کارگر ساده یا شاگرد بنا می باشد و در اصطلاع به تشکیلاتی گفته می شود که امروزه در رهبری ابرقدرتها رخنه کرده است.

اعضای این گروه را ماسون (macon  -  mason) می گویند.

ماسونها خود را بر اساس یک داستان یهودی فرزندان استاد حيرام مي دانند. حيرام صنعتگري بود كه نزد پادشاه(!) سليمان كار مي كرده و حامل رازهايي در مورد معبد سليمان بوده است.

با گذشت زمان به کم و کیف این سازمان افزودند و در حركتي خاموش در قرون وسطی نظام بانکی اروپا را قبضه كردند. به مرور براي جذب افراد نخبه و رازدار در سراسر دنيا اقدام كردند و درصدد برآمدند تا فقط به ثروت اندوزی اکتفا نکنند و در کادر  رهبری جهان نيز نفوذ کنند   

ارتباط فراماسونها و تورات

 

در ابتدا ارتباط فراماسونها با صهيونيسم فقط با دستیابی به مدارک سری آن مشخص شده كه عینا بر اثر تلقینات تورات شکل گرفته و در حقیقت یکی از شاخه‌های مخفی و سری فعالیت‌های یهودی‌گری است.

بعلت ارتباط نزدیک فراماسونری با یهودیت، نحوه‌ی مراسم و تشریفات، اصول و آداب و افکار ماسونی از تورات تحریف شده سرچشمه گرفته است.

  و سلیمان پادشاه فرستاده‌ی حیرام را از صور آورد. او فرزند زن بیوه از سبط نفتالی بود و پدرش اهل صور و مسگر بود، او پر از حکمت و مهارت در صنعت مسگری بود؛ پس نزد سلیمان پادشاه آمده تمامی کارهایش را انجام داد و دو ستون برنج ریخت که طول هر ستون 18 زراع بود و ریسمانی 12 زراع ستون دوم

   را احاطه داشت. (اول پادشاهان باب7 آیه 13)

شما یک شخص پر مشغله هستید. شما نیاز‌مند طی کردن مراحل مختلف و به دست آوردن ابزاری برای از بین بردن موانع هستید و راه حل آن در رمز موفقیت ماسونری‌هاست.

در نشریه‌ی ماسونی، استاد حیرام معبد مقدس یهودیان‌، به عنوان پدر ماسونها معرفی می گردد.

لازم به توجه است که در متن انگيسي اين متن، به جای واژه‌ی پیامبر سلیمان از سلیمان پادشاه (king salomon   )، استفاده شده است.

شاخس های عقیدتی فرامانسورها

تبعيض نژادي

  ...امت‌ها را به میراث تو خواهم داد و اقصای زمین را ملك تو خواهم گردانید و ایشان را به عصای آهنین خواهی كشت و مثل كوزه‌گر آنها را خُرد خواهی نمود. (سفر مزامیر، باب 2، فقرات 8و9)

  ...ایشان را مانند گوسفندان برای ذبح بیرون كش و ایشان را به جهت روز قتل تعیین نما. (سفر تثنیه، باب 20، فقره3)

 

خداوند بر یعقوب ترحم فرموده و اسرائیل را بار دیگر بر خواهد گزید و ایشان را در زمین‌هایشان آرامی خواهد داد و غربا به ایشان ملحق شده و با خاندان یعقوب ملحق خواهند گردید و قوم‌ها(غیر یهودیان) ایشان را به مكان خودشان خواهند آورد و خاندان اسرائیل، ایشان(غیر یهودیان) را در زمین خداوند بنده و كنیز خود خواهند ساخت و بنی اسرائیل، اسیر كنندگان خود را اسیر و بر ستمكاران خویش حكمرانی خواهد نمود. (سفر اشعیا، باب 14، فقرات1 تا 3)

آواز خداوند را شنیدند که در هنگام وزیدن نسیم در باغ می‌خرامید و آدم و همسرش خویشتن را از حضور خداوند پنهان کردند. (پیدایش باب 3 آیه 8)

قسمت هايی از کتاب تالمود و کابالا

   تالمود از دو بخش تشکیل شده میشنا و گامرا در زیر برخی از آموزه‌های تالمود را برای شناخت بیشتر ملاحظه می کنیم:

  در امور مالی رخصت سوگند دروغ داده شده است. (یورده هاگاگ 232 - 14)

  در هر موقعیت، گناهی که در جهت مصالح و مقاصد یهودی باشد، بشرط مخفی انجام شدن آن مباح است. (سلطان اروح صفحه 111)

  خداوند ثروت‌های جهان را فقط به یهودیان اختصاص داده است. ثروت جهان به آنان تعلق دارد . (سلطان اروح صفحه 111)

   انسان در مقابل ترس از خداوند باید مکارانه عمل کند. (سلطان اروح صفحه 111)

  هر یهودی می تواند افتخار ربودن مال و شغل هر غیر یهودی را نصیب خود کند. (سلطان اروح صفحه 111)

  خاخام باتان می گوید: برای آسوده بودن، بهترین کار دروغ گفتن است. برادران یوسف دروغ گفتند. پیغمبر سموئیل دروغ گفت. بلی؛ خدا هم بالذات دروغ گفت. (تالمود)

فساد اخلاقي

   در کابالا هم انجام هرگونه کار دیوانه‌وار، فساد اخلاقی و انحرافی با تعلیمات بسیار غلط و دور از اخلاق، مانند شکل حیوانی دادن به انسان‌های دیگر نژادها، آسان گردیده است.

من دختران شما را در حالی که زنا می کنند، وعروس‌های شما را در حالی که فاحشه‌گری می کنند، سزا نخواهم داد. (هوشع باب 4 آیه 14)  

 مستهجن‌ترین بخش‌های تالمود، تالمود کثوبوت است که سال 1936 در لندن به چاپ رسیده است. مسائلی مربوط به روابط جنسی و نمونه‌هایی در مورد فحشاء، در قالب جملات و کلمات پست بیان شده که در ابتدا به زبان عبری (در نسخ قدیم) بوده است و بعد به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

  با عذرخواهي از محضر محترم خوانندگان به آن مي‌پردازيم.

کسی که با عشق و علاقه و بخاطر تمتع جنسی با خواهرش که اعتراض نکرده است، همبستر شود مرتکب گناه نشده است. ولی اگر مواجه با شکایت همشیره‌اش گردد عدم تکرار آن باید به وی ابلاغ شود. (تالموت کثوبوت باب 14 و 11)

  

 یک بیوه ی یهودی برای ارضای امیال جنسی خود می تواند به هر طریقی متوسل شود. اگر زنی به عللی با یک حیوان، رابطه‌ی جنسی برقرار کند کار نامناسبی نکرده. زنی که با شوق و ذوق اینکار را انجام دهد و بعد به ازدواج فکر می کند درآینده می تواند حتی از طرف خاخام بزرگ دعوت به ازدواج شود. (تالمود بیاموث از 56تا 59 B  )

  همان‌طور که ملاحظه شد می توان دريافت كه ریشه‌ی آنچه امروز، جامعه‌ی جهانی را به گمراهی و نابودی ثوق می دهد ریشه در عقاید شوم خود بافته‌ای دارد که سالهاست منتظر فرصتی برای جهانی شدن هستند. که عنوان‌هایی مثل سکس خانوادگی، همجنس بازی زنان، همجنس بازی مردان ، سکس با حیوانات و ... از جمله‌ی آنهاست.

برخي ويژگي‌هاي مدني جامعه يهودي

اسرائیل بطور اعجاب انگیزی با تاریخ و گذشته‌اش وابستگی دارد.

تمامی افراد یهودی در سایر کشورها با فداکاری‌های گسترده مالی در سطحی وسیع، دولت یهودی اسرائیل را تقویت می کنند.

در کشور اسرائیل دین و ملیت، پشتیبان و حامی یکدیگرند.

از مسائلی که به ذهن هیچکس خطور نمی کند، اهانت و تحقیر مسئولین دینی و مرتجع نامیدن آنهاست.

دانشجویان یهودی، در حالی که رهبران دینی پیشاپیش آنها در حرکتند، راهپیمایی می کنند و روزهای مذهبی را با هم می گذرانند.

مصونيت خاخام‌ها

  نكته: ماهیت اصلی تورات که بر حضرت موسی(ع) نازل شده بود توسط خاخام ها دگرگون شده است. براین اساس سعی شده مصونیت رهبران مذهبی از هر سو تامین شود. از طرفی یهوه خدای قومی یهود است که بر او افتخار می کنند و با اوصاف و لذتهای انسانی توصیف می شود.

  جسارت در مقابل خاخام جزای مرگ خواهد داشت هرکس در مقابل کاهنی که در خدمت خداست بی‌ادبی نموده و حرف‌های او را عمدا گوش ندهد، کشته خواهد شد. (تثنیه باب 17 آیه 13)

  

مردم اسرائیل وابستگی شدیدی به آداب و سنن یهود دارند و در بزرگداشت روزهای شنبه، با تمام وجود از خود علاقه نشان می دهند.

در برنامه‌‌های رادیویی و تلویزیونی کمترین انتقاد علمی و مذهبی را نمی‌توان تصور کرد. بحث و انتقاد دینی در سراسر اسرائیل قابل تصور نیست.

در اسرائیل همه از زن و مرد و آحاد مردم در هر لحظه برای بسیج عمومی آماده‌اند.

اکثر مردم مسلحند . حتی سربازی که به مدت 24 ساعت به مرخصی می‌رود، مسلسل یوزی خودکار خود را به همراه می برد. مردان به مدت 30 ماه و زنان به مدت 24 ماه به سربازی می روند. مردان تا 40 سالگی و زنان تا 34 سالگی هرسال یک ماه و هر ماه یک روز آموزش نظامی می بینند.بازهم منتظرمطالب جدید باشید

وحتما نظربدهید



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ برای زمان نوجوانی بنده است . سال ها است به روز نمی شود . به دلیل مشغله های کاری سال ها است که مدیریت ای صورت نمی گیرد .

ايا از وبلاگ من راضي هستيد؟ايا در آن عضو شده ايد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات درباره ی همه چیز و آدرس hldvpsdk2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 21465
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com